2016. február 16., kedd

115. rész

    -Visszafelé majd még beugrunk Sárkányiába? - kérdezte Fafej. - Akarok csináltatni még egy festményt magamról. Az előzőn csukva van a szemem...
    -Persze. - felelte Hablaty. Ott fogunk aludni ma éjszaka, ha elég gyorsan repülünk.
    -Fáááááááááj a háááááááááááááátaaaaaaaaam.... - jajgattam. - Vissza kéne menni a szigetre ahol nyaraltunk és pihenni kicsit! *-*
    -Viki!
    -Mivan? Ah jó értem nem megyünk vissza! >:( - tettem karba a kezem, és körülnézem. - Hé..... Hol a mobilom???? Hablaty!!!! Nincs meg a mobilom biztos otthagytam a szigeten menjünk gyorsan vissza!!
    -VIKI!
    -Gyerünk mááár! - láttam meg Kőfejet ahogy püföli a mobilom. - SZÓLALJ MEG!
    -Hé add ide! O-O Lemerítetted? O.O
    -Mirítettem? Nem akar megszólalni! Nem szól benne a zene!
    -Mert lemerítetted! Ahh.... Most mit csináljak? -szomorodtam el.
    -Talán énekelhetnénk közösen! - vidult fel Halvér.
    -NEM! - torkolta le mindenki.
    -Én az biztos hogy nem éneklek a többiek előtt! - jelentettem ki.
    -Viki, idefele jövet végig énekeltél...
    -Dehogy énekeltem!
    -De...
    -Oh... Azt hittem csak magamban éneklek.. ":(
    -Majd én énekelek neked drágám.... - repült mellém Eret és a fülembe visítva énekelni kezdett.
video
(Nagyjából így :0 Igen, asszem ez jó hasonlat volt...)


    -ÁÁ hagyd abba hagyd abba! >< Mostmár a fejem is fáj nem csak a hátam.................. Visszamehetünk a szigetre?

....


Több napja repülünk visszafelé és nem értünk el Sárkányiához. Már mindenki teljesen ki volt hogy lehet hogy fölöslegesen repültünk ennyit mert rossz irányba jöttünk...
    -Hmm.... Lehet hogy rossz irányba jöttünk? - gondolkozott Hablaty.
    -Jah erre már rájöttünk tökfej! - morgolódott Takonypóc. - Erre ma már háromszor rájöttél!
    - >:(
    -Pedig én akartam egy közös portrét Vikivel Sárkányiában.. - szomorkodott Eret.
Starfire: Én pedig akartam még ott venni a piacon olyan finom lazacos pitét! :(
    -Várj... Akkor most eltévedtünk!! 0.0 - kiáltottam föl ijedten.
    -Erre már rájöttünk! - mondták kórusban.
    -Mindegy. Északra kell mennünk az biztos. - hajtotta össze a térképet Hablaty, és tovább repültünk...


......

És repültünk, és repültünk, és repültünk, éééééééééééééééééés aztán... repültünk tovább...

.....

Már megint egy csomó napja repültünk északra, de még mindig nem találtuk meg Hibbantot. Itt már olyan hideg volt hogy szerintem már túlságosan is északon voltunk. Vagy... Csak a nyaralós sziget után? Nem.. Szerintem is kifejezetten hidegebb volt mint Hibbanton.
Hablaty már teljesen kétségbe volt esve.
    -Aargh nem tudom hogy hol vagyunk!!! ><
    -Szerintem szálljunk le és nézzük meg újra a térképet. - javasolta Halvér.
    -Nem lehet hogy végig fejjel lefelé tartottad? A filmekben az szokott lenni. - mondtam.
    -Nem... Nem tartottam fejjel lefelé. És hol szálljunk le?
    -Hát... Nekem mindegy, itt minden csak jég meg gleccserek.
    -Oké akkor szálljunk le ott. - mutatott Hablaty egy gleccserre ahol leszálltunk.
    -Talán körülnézhetnénk. - vetette fel Asztrid. - Lehet hogy ezek a gleccserek csak kitakarják  Hibbantot pedig már itt lennénk közel.
    -Jó ötlet. - helyeselt Hablaty.

....

Mentünk egyre beljebb a gleccsereken, de semmit nem találtunk.
    -Szerintem nem itt van Hibbant. - mondta Dagur. - Olyan északon vagyunk hogy itt már semmi élet nincs.
    -Lehet hogy van... - torpant meg Hablaty.
    -Mi az? - mentünk oda hozzá. A földön ott volt egy nagy lábnyom.
    -Biztos hólidérc! - kiáltott föl Takonypóc.
    -Nem... Az nem lehet.. - vizsgálta meg Halvér a lábnyomot. - Nézd! Ennek a lábnyomnak a talp részén lyukak vannak!
    -Hmm.... - nézte meg Hablaty is. - Tényleg! Még sosem láttam ilyen lábnyomot... Kövessük.
    -ÁÁÁÁÁÁÁ!!!! - szaladtak elő az ikrek.
    -Ti meg hol voltatok? - kérdezte Hablaty.
    -Hát hol lettünk volna? Követtük a félelmes lábnyomokat!
    -Ti már hamarabb észrevettétek?
    -Persze! Egyből mikor leszálltunk. De Hablaty!!! Ezt meg kell néznetek!!!
    -Új faj?? - ugrott fel Halvér.
    -Gyertek már!!! - rántottak el minket az ikrek.
Kiértünk egy tisztásra ahol megint csak hó volt.
    -Előszöris.... - kezdték az ikrek. - Nézd meg azt a fát milyen szép! *-* Ez az egy fa amit eddig láttunk itt! Rózsaszín levelei vannak. Tessék fogd meg milyen puha... *-* Puha, selymes, illatos, és gyönyörű... *-* - simogatta ábrándozva a falevelet Kőfej. Becsukta a szemét és egy nagyot szippantott bele. - Másodszor pedig.... Nézd azt a sárkányt!!
Arra néztünk amerre mutatott és megláttunk egy hatalmas sárkányt!! Ebben a pillanatban az is észrevett minket, és felénk rohant.




20 megjegyzés:

  1. Nyáááá milyen sárkiiii?
    Amúgy jó rész lett ;)

    VálaszTörlés
  2. Vihíííí új sárkány! Nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  3. ááááá húzod az idegeiiim.. de akkor már értem miért nem írtál eddig nekünk, biztos sokáig utaztatok körbe körbe xdd

    VálaszTörlés
  4. Jó lett! Új sárkány és ráadásul felétek rohan!! Nagyon várom a kövit.

    VálaszTörlés
  5. Jó lett! Nem olyan rég találtam meg az oldalt de azóta imádom! Amúgy én is elkezdtem fanfic-et írni, de egyelőre még elég rövid és amatőr. Első blogom. Itt a link.
    http://meandthedragonswhitthevikings.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen örülök hogy tetszik! ^^
      És wow nagyon tetszik az első fejezet! *-* De komolyan! Sztem nagyon profi :DD

      Törlés
  6. Siess a kövi résszel! Várom, hogy milyen sárkány, és hogy merre vagytok!

    Ui.: Még csak most volt időm elolvasni.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Vár rád itt egy díj: http://a-vadaszok.blogspot.hu/2016/03/harmadik-dijam.html?m=1

    VálaszTörlés
  8. Szia nem rég találtam rá a blogodra és IMÁDOOOOOOOOM!!!! Remélem hamar lesz új rész mert máris elvonási tüneteim vannak☺

    VálaszTörlés
  9. Ömmm.... akkor, gondolom abba hagytad a blogot, ugye? Már egy ideje nem volt új rész, ugye nem fogod azt csinálni mint Lili a HTTYD-s blogjával?

    VálaszTörlés
  10. Ne menj el, ne hagyj itt minket :'(
    Nyári szünetben ugye lesznek részek? Már az egész blogolvasó társaságnak elvonási tünetei vannak. :c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondja,nincs kedve most/már írni.

      Törlés
  11. Ha már nincs kedved írni, rendben, elfogadjuk, de tudd, hogy ha bármikor újra folytatnád, mi várjuk :)

    VálaszTörlés
  12. szia nagyon jó a blogod és remélem fojtatod viszont én is indítottam egyet A 2. esély címmel és ha nem nagy gond szeretném kikérni a véleményed
    Amasodikesely.dlogspot.hu
    Előre is köszi és nagyon tehetséges vagy

    VálaszTörlés